Sıkca Sorulan Sorular

132, 160, 180, 200 ve 225 yapı büyüklüğündeki alüminyum gövdeli motorlarda ayakların konumu değiştirilerek klemens kutusunun konumu sağda veya solda olacak şekilde değiştirmek mümkündür.

Tüm yapı büyüklüklerinde klemens kutusu döndürülerek veya ilave rakor delikleri kullanılarak kablo çıkışları 180° çevrilebilir.

Tüm kompakt motorlar IE3 verim sınıfındadır (IEC 60034-30-1’e göre).

Her bir motor üretildikten sonra hat sonu test cihazlarında teste tabi tutulur. Motorlarda kısa devre testi yapılır, direnç ölçümleri alınıp kontrol edilir ve daha sonrasında motor boşta çalıştırılarak gerekli performans değerleri ölçülüp kontrol edilir. Depoya giren her bir motorun test raporu test cihazlarında kayıtlıdır..

Omega Motor olarak üretimimizde takip edilebilirlik en yüksek seviyede bulunmaktadır. Fabrikada kurduğumuz takip sistemi sayesinde kullanılan ham madde, tedarikçi bilgisi, tüm üretim aşamaları, hat sonu test raporları da dâhil ilgili her bir dokuman ve bilgi motor seri numarasıyla eşleştirilmiş, sisteme kaydedilmiştir.

Üç fazlı sincap kafesli olarak üretimini yaptığımız standart asenkron motorlar nominal çıkış gücünün %15 fazlasında sürekli olarak, iki dakika süreyle de %150 yükünde çalıştırılabilir.

Standart olarak kullanılan 6000 serisi rulmanların da radyal yük taşıma kapasitesi olduğundan ‘kesinlikle gereklidir’ diyemeyiz. Kayış kasnak uygulamasında kullanılacak motorun rulmanlarına intikal edecek radyal yük hesaplanır. Bu değer ilgili motor için müsaade edilen radyal yükü aşmıyorsa NU rulman kullanılmasına gerek yoktur.

80’den 355 yapı büyüklüğüne kadar tüm motorlarımızda C3 korozyon sınıfına uygun boya kullanılır. 80, 90, 100 ve 112 yapı büyüklüklerinde kullanılan boya sert olmayan ortamlarda;132’den 355’e kadar olan motorlarda kullanılan boya ise ise orta derecede aşındırıcı, nemli ve dış ortamlarda kullanıma uygundur.